„Miért fontosabb manapság a vevőápolás, mint az elmúlt években?”

Minél nagyobb a piacon a konkurenciaharc, annál nehezebb a cégeknek meglévő vásárlóikat megtartani. Sokan nem veszik figyelembe, hogy milyen üzleti potenciál rejlik a meglévő ügyfelekben és ezek ismeretségi körében.

Ráadásul lényegesen olcsóbb megőrizni egy meglévő ügyfelet, mint felkutatni és meggyőzni egy újat. Azonban a legtöbb értékesítő a meglévő vásárlók újra vásárlását magától értetődő automatizmusnak tartja, így föl sem merül benne, hogy a piacon ezért is kemény harcot kell vívni.

„Hogyan segít a Csocsán fivérek Vezetői Tanácsadó Iroda megelőzni a konkurens cégeket a vevőápolásban?”

Kevés cégvezető gondol arra, hogy a magas vásárlói hűségráta jórészt tudatos és jól szervezett munka, valamint következetes vezetői számonkérés eredménye.

A cég értékesítőinek szorosabb és jobb személyes kontaktusban kell lenniük a meglévő vásárlókkal, mint a konkurencia dolgozóinak. Minden képviselőnek tudatosan többet kell tennie a versenytársaknál azért, hogy kapcsolata a vevőivel élő és folyamatos legyen.

„Mi a biztosíték arra, hogy az értékesítők a gyakorlatban is alkalmazni fogják a szemináriumon tanultakat?”

Munkánkat minden esetben részletes helyzetfelméréssel kezdjük, melynek során megállapítjuk a vevőápolás aktuális szintjét. Ennek alapján a Megbízó cég vezetésének egy olyan nyilvántartási és ellenőrzési rendszert dolgozunk ki, melyből kiderül, hogy a szeminárium résztvevői a napi gyakorlatban alkalmazzák-e a tréningen tanultakat.

A munka kezdeti szakaszában tanácsadóink természetesen minden segítséget megadnak Önöknek ahhoz, hogy az ellenőrzési rendszer alkalmazása idővel napi gyakorlattá váljon az Önök cégénél.

 

Comments are closed.